Brawn, un monstru de maşină. Button, un super-pilot

“Mi-aţi construit un monstru de maşină! Sunteţi adevărate legende!”. Asta le-a transmis Button inginerilor după încă o victorie fără istoric. Istorică pentru Button şi Brawn, dar fără istoric pentru toţi restul. De la ceilalţi piloţi, care n-au avut nici cea mai mică tangenţă cu primul loc, până la noi, muritorii de rând, care încă sperăm să mai vedem luptându-se în Formula 1 şi pentru mai mult decât locul 5… Ce să mai spui că Button abia acum, când a ajuns totuşi la a şasea victorie în şapte curse, spune că “înainte nu mi se potrivea perfect stilului, astăzi a fost incredibilă”. Din nou cursa s-a terminat imediat ce a început, după ce Button l-a “păcălit” pe Vettel şi i-a anulat repede pole-positionul, la virajele nouă şi zece. Pilotul Red Bull n-a înţeles nici el de ce a rămas apoi tot cu păguboasa strategie cu trei opriri pentru alimentare, care i-a răpit şi şansele la locul al doilea, ajuns însă tot la Red Bull, dar pentru Mark Webber. Cât de mare este avansul lui Button în campionatul mondial şi câte şanse mai au restul la titlu? Păi răspunde chiar Vettel, singurul care părea la un moment dat capabil să mai facă ceva: “N-ar fi fost nicio diferenţă dacă n-aş fi greşit, pentru că Jenson a fost prea bun astăzi, cred că trebuie să fim mulţumiţi cu locurile doi şi trei”.
Vă mai interesează restul? Trulli şi Rosberg la locul lor pe 4-5. Barrichello abandon, pentru el Brawn nu e chiar atât de bun. Ferrari pesemne că e în al nouălea cer cu locul 6 al lui Massa. Le fel Kubica pentru BMW, pe şapte. Raikkonen şi Alonso fac o super-pereche pe locurile… 9-10. Şi să încheiem în forţă cu Hamilton al 13-lea care, ca să fie cireaşa de pe tort, mai şi declară la final că “i-a plăcut la nebunie”. Nouă nu! Sau mie nu! Vouă?
P.S.: Timpul puţin, dar şi cursele banale mă fac să scriu doar după etape… Îmi cer scuze pentru vizitatorii fideli, nu puţin, dar în actualele condiţii nu poate fi o prioritate. Poate când mai plouă. Deci să ne rugăm! :)

Tags: , , , , ,

32 Responses to “Brawn, un monstru de maşină. Button, un super-pilot”

  1. Amn_Googly87 says:

    Cum adica BrownGP nu e la fel de bun pentru Barichello. Omul si-a facut si azi numarul, a aratat inca o data de ce niciodata n-a fost un pilot de prima mana.

    Dupa startul ratat am stiut ca se va da in spectacol si vor fi acrosaje si nasuri rupte – si nu m-am inselat, deci chiar nu inteleg comentariul.

    Intre Button si Barichello e exact diferenta care era intre Schumacher si acelasi Barichello, e evident.

  2. Era o ironie :) in sensul ca se pare ca desi e acelasi monopost, pentru el nu e la fel de bun, adica el e mult mai slab :)

  3. Schumi says:

    Domnule Lipovan,am deosebita onoare si placere de-a va saluta.Spre rusinea mea am pierdut cursa de la Monte-Carlo si 80% din cursa de azi,dar nu regret.Insa,eu as avea o intrebare pentru acei jurnalisti care in 2002 si 2004 aveau grija sa-l acuze etapa de etapa pe legendarul Michael Schumacher ca nu face altceva decat sa distruga Formula 1:Jenson Button face altceva??? Sincer,pe vremea lui Schumacher mai exista posibilitatea unui abandon tehnic,mai vedeai cate un duel,acum nimic.Sa fiu sincer,la cum a inceput campionatul asta,incep sa-mi fac griji pentru seria de podiumuri a lui Schumacher din 2002 si pentru cele 13 victorii din 2004,Button are toate sansele sa bata acest record.Dar vreau totusi sa va intreb,care e adevarata valoare a lui Button?Cea din sezoanele 2006-2008 sau cea de-acum?Pentru ca in 3 curse din sezonul asta a luat puncte cate n-a luat in ultimele 3 sezoane.Totusi,daca Button era un pilot atat de bun reusea si el ceva in precedentele 3 sezoane,nu?A,si mai am o intrebare:credeti ca Button va mai deveni campion la anul?Eu va zic ca NU.O sa se intample si cu el exact ce s-a intamplat cu “marele” Fernando Alonso,care a luat doua titluri facilitate de FIA iar apoi s-a stins usor,usor.Chiar nu stiu pe ce loc a terminat azi.Alt exemplu elocvent:Lewis Hamilton,care a strans in 7 etape mai putine puncte decat avea anul trecut dupa runda inaugurala.Astia nu sunt piloti,sunt simpli soferi,parerea mea.Odata cu retragerea lui Barrichello va disparea si ultima farama de pilot din Formula1.Vrem sau nu sa acceptam,Barrichello alearga totusi de prin 1993.E drept,Button il surclaseaza,dar sa nu uitam ce varsta are Barrichello,sa nu uitam ca aceste masini sunt concepute pentru generatia “play station” si credeti-ma,in materie de set-up ii da clasa,atat lui Button cat si celorlalti.

  4. Citez: “Michael Schumacher ca nu face altceva decat sa distruga Formula 1:Jenson Button face altceva???” Hm… Singurul element comun e Ross Brawn. el distruge F1 oare? :) Ah, si Barrichello. Pareri impartite despre el. Eu sunt la mijloc… nu cred nici ca e foarte slab, nici ca e peste toti ceilalti (generatia play-station cum ii numiti).

  5. Amn_Googly87 says:

    Draga Schumi, daca ai fi urmarit cu atentie evolutia lui Button din 2000 de cand a debutat si pana acum, ai fi realizat ca a fost DINTOTDEAUNA un pilot excelent, dar care nu a avut niciodata o masina pe masura talentului sau.

    In 2000 a fost debutul anului, a punctat de la a 2-a cursa si a avut un sezon excelent. Dupa aceea a trecut la Benetton, a avut un an greu pentru ca masina era la pamant. Benetton a fost cumparata de Renault, si in 2002 a facut un sezon excelent, dominandu-l pe Trulli si obtinand majoritatea puntctelor pentru Renault in acel sezon. Alosno era pilotul al 3-lea al echipei si a fost tinut pe bara de evolutia excelenta a lui Jenson.

    Briatore s-a suparat si l-a dat afara pe Button, ca sa aiba ambii piloti pentru care era si impresar, Trulli si Alonso.

    Button a trecut la BAR in 2003, a avut un prim sezon in care l-a DOMINAT pe Jaques Villeneuve, iar in 2004 a continuat la fel de bine, cu o groaza de clasari in puncte si pe podium.

    Cauta cursa de la Hockenheim din 2004, cand pleaca de pe locul 16 si termina pe 2, facand o cursa de poveste. A terminat pe locul 3 in clasamentul pilotilor, imediat dupa cele 2 masini Ferarri, si in fata lui Alonso, Raikkonen si restul lumii.

    In 2005 a avut un sezon bunicel, cu ceva podiumuri dar o masina inferioara in continuare celor de la Renault, McLaren sau Ferrari.

    In 2006 cam ca in 2005, insa a aparut si prima victorie, dupa o cursa senzationala pe ploaie, in care i-a depasit pe pista si pe Alonso si pe Schumacher care dupa aceea au si abandonat.

    In 2007 si 2008 Honda a ratat COMPLET masina, iar Button a avut printre cel mai slab material din intreaga competitie. Nimeni nu facea mai mult cu acele masini. Dupa cum observi, masina conteaza enorm in F1, daca nu esti constient de asta, nu te pricepi deloc. Nimeni nu facea mai mult cu acea masina.

    Deci in 8 sezoane, a avut in cel mai bun caz a 3-a masina ca valoare(in 2004 cand desi BAR a terminat pe 2 la constructori, nu a fost mai buna ca McLaren sau Renault, a fost Button excelent) o singura data.

    In rest a avut numai masini de pluton, masini de locurile 5-6 in cel mai bun caz, si masini de locurile 15-16 in 2007 si 2008.

    Acum are cea mai buna masina si DOMINA FARA GRESEALA, fara ezitare pentru ca este un pilot de clasa. Compara diferenta dintre Button si Barichello cu aceeasi masina, si diferenta dintre Schumacher si Barichello in anii in care a castigat Schumacher 5 titluri la rand, si o sa observi asemanari uluitoare.

    Daca Button are o masina competitiva si anul viitor, va domina si atunci, stai fara grija.

    E bine sa fi informat inainte sa vorbesti in necunostinta de cauza.

  6. cucurucu says:

    salut!
    nu stiu ce sa intimplat cu barrichello,la start,dar sper sa aflam mai incolo din presa.atita stiu ca viteza a 7-a nu mai functiona ,cind a intrat la boxe.ma bucur ca in sfirsit a intrat si kubca in puncte.
    vettel cred ca ai un pilot bun,dar inca nu-i copt,nu-i destul de matur.oricum sa gresesti ai omenesc.ai vad un viitor bun ca pilot.
    despre formula 1,nu stiu ce o sa fie la anu.dupa cite am inteles f.o.t.a.vrea sa isi faca un concurs de-a lor.pentru ca nu se inteleg cu f.i.a.dealtfel si pilotii is de parere sa nu fie redus bugetu in f.1.cred ca o sa asistam la o destramare de formula 1.sper sa nu.dupa birfele din presa c-am asa arata situatia.

  7. cucurucu says:

    draga amn_googly87.
    despre barrichello,dupa cite stiu(nu sint foarte sigur)de cind ai coleg cu buton.a terminat tot timpu in fata lui,la final de sezon.puncte adunate.in afara bineinteles de sezonu actual.nu vreau sa zic ca nu-i pilot bun,da-r si atunci aveau aceliasi masini,nu?

  8. Amn_Googly87 says:

    draga cucurucu, in afara de sezonul trecut, cand barichello a prins un loc 2 dupa o cursa pe ploaie si a terminat in fata lui button in clasament, Button l-a dominat in mod constant si in curse si in calificari – si tu vorbesti in necunostinta de cauza. Uite, intru pe wikipedia si iti dau date exacte:

    2006 – Jenson Button a obtinut 1 Pole, 1 victorie si locul 6 in clasamentul final cu 56 de puncte. Barichello a obtinut 0 Pole-uri, 0 victorii si locul 7 cu 30 de puncte, deci diferenta de 26 de puncte cu aceeasi masina.

    2007 – Jenson Button a obtinut 6 puncte, Barichello 0 puncte.

    2008 – Jenson Button a obtinut 3 puncte, Barichello 11 puncte.

    iar inainte de Barichello l-a dominat pe Villeneuve, si inainte de Villeneuve l-a dominat pe Trulli.

    Deci inca o data, va rog sa va informati mai bine.

  9. Amn_Googly87 says:

    Jenson Button Career summary

    Season Series Team Name Races Poles Wins Points Final Placing

    2000 Formula One Williams 17 0 0 12 8th
    2001 Formula One Benetton 17 0 0 2 17th
    2002 Formula One Renault 17 0 0 14 7th
    2003 Formula One BAR 16 0 0 17 9th
    2004 Formula One BAR 18 1 0 85 3rd
    2005 Formula One BAR 17 1 0 37 9th
    2006 Formula One Honda 18 1 1 56 6th
    2007 Formula One Honda 17 0 0 6 15th
    2008 Formula One Honda 18 0 0 3 18th
    2009 Formula One Brawn 7 4 6 61 1st*

  10. Schumi says:

    @ Amn_Googly87:
    Da,l-a dominat pe Trulli,l-a domniat pe Villeneuve,l-a dominat pe Barrichello.De Sato nu mai pomenim.Dar,te intreb altceva:de ce n-a castigat Button in 2004?Atunci BAR Honda aveau a doua masina dupa Ferrari.Totusi in acel sezon au reusit sa castige si Renault(Monte-Carlo),McLaren(Spa Francorchamps) si Williams(Interlagos),si sa nu uitam ca toate aceste echipe erau sub BAR Honda,atat in clasament cat si din punct de vedere al masinii.Eu nu-i abrog meritele lui Button din acest sezon,dar hai sa nu-l mai consideram un super pilot,deocamdata mai are mult de muncit.Tu stii ca in sport,ca si-n viata,rezultatele te fac mare,si Button mai are de lucrat la acest capitol.E usor sa castigi cu cea mai buna masina,dar te-ai intrebat care sunt meritele lui Button in dezvoltarea masinii din acest an?Sa nu uitam ca si Webber l-a dominat pe Pizzonia in 2003,dar asta nu inseamna ca e vreun mare pilot.

  11. Amn_Googly87 says:

    Schumi prietene, daca BAR a terminat pe 2 nu inseamna ca a fost a 2-a masina. McLaren era foarte buna, dar nu era fiabila si au fost ceva abandonuri, dar cand masina mergea, erau peste BAR. Williams si Renault erau cam la acelasi nivel, iar Ferrari si Schumacher erau in cea mai buna perioada.

    Button a obtinut cateva locuri 2 si 3, cu ceva noroc obtinea si o victorie, dar era foarte greu. Repet, faptul ca BAR a terminat pe 2 la constructori nu inseamna ca a avut a 2-a masina ca valoare dupa Ferrari – BAR a fost extrem de fiabila, da, dar nu mai rapida ca Mclaren, in niciun caz.

  12. Amn_Googly87 says:

    La Monte Carlo a terminat pe 2 dupa Trulli in 2004, si era mai rapid decat el, a terminat exact in fundul lui Trulli. Sa incerci o depasire la Monaco pe ultimele tururi insa e kamikaze, si a preferat sa nu riste – tin minte cursa perfect.

    Vorbesti de meritele lui la creearea masinii. Button a fost extrem de loial acestei echipe, in momente extrem de dificile. Daca Brown a reusit sa faca aceasta masina(care a fost construita sezonul trecut) a facut-o cu ajutorul celor 2 piloti plus a celor de teste, acum nu poti sa spui ca Button n-are nici un merit la aceasta masina.

    Este prima oara cand Button are o masina de primul loc, el nici de locul 2 n-a avut masina vreodata in cariera lui. Eu am fost fan Button de la prima lui cursa si l-am urmarit cu mare atentie, crede-ma ca stiu sa zic.

    M-au sunat prieteni din liceu, care prin 2004 fumau Lucky Strike si imi ziceau ca-l finanteaza pe Button :) ca stiau ca e favoritul meu – le-am spus de atunci ca e un pilot mare si ca va fi campion cand va avea o masina pe masura, si acum unii m-au sunat ca si-au amintit si nu le venea sa creada, credeau ca aberez la vremea respectiva.

  13. Pfu, ce controversa :) eu ma abtin, sunteti mai in tema decat mine :) Pot face insa un sondaj

  14. Amn_Googly87 says:

    Nu e nici o controversa, dar inteleg cum multi pot avea o parere distorsionata avand in vedere ca nu l-au urmarit pe Button in detaliu in acesti 9 ani si ceva de cand e in Formula 1.

    Dar repet, 3 exemple concludente care imi vin in minte sunt cursele de la Hockenheim si Monte Carlo din 2004 si cursa castigata de Jenson in 2006 in Ungaria. Pilotaj pur, talent extraordinar.

    Si inca un lucru. De cand il urmaresc, pot sa numar pe degetele de la o mana greselile personale facute de Button in cursa in acesti 10 ani.

    Imi vin in minte vreo 2, una la Spa in 2001 cand a lovit parapetul, si inca una tot in acel an parca.

    In rest, cateva mici ezitari si cam atat, in 10 ani de zile – a avut intotdeauna stilul curat de pilotaj pe care l-a observat acum si faimosul miki alexandrescu …

  15. schumi says:

    Si eu l-am considerat pe Button un bun pilot in momentul in care a venit in f1 , apoi neavind masina (ii dau dreptate lui @Amn) s-a eclipsat , dar tot a fost peste ceilalti “colegi” de la echipa considerati “mai buni” ca el !
    Acum insa are si masina il are pe Brawn , pe carel-a avut si Ferrari dar nu a stiu sa-l pastreze .
    Cit depre Barichello “locotenent ” a fost si locotenent o sa ramina pina se retrage !
    Am inteles ca presa engleza in anii trecuti l-a facut praf pe Button si il ridicau in slavi pe Hamilton sint curios ce mai scriu acum ?!

  16. Amn_Googly87 says:

    Ce sa scrie, acum scriu invers, ca oile, asta e presa in general, persoanele de fata de exclud, Lucian :)

  17. Schumi says:

    @ Amn_Googly87: cate curse exceptionale a facut Button pana acum,5-6?Cate curse a alergat?Tu vrei sa-mi spui mie ca masina McLaren din 2004 ii era superioara BAR-ului lui Button?Chiar Ron Dennis a spus dupa cursa de la Sakhir din 2004 ca e rau daca a ajuns sa se lupte cu Jaguar pentru puncte.In fine,iti inteleg afinitatea pentru pilotii britanici,insa nu uita ca si Hamilton era vazut drept cel mai talentat pilot din istoria F1,iar acum nu mai stii unde sa te uiti pe clasament ca sa-l gasesti,In F1 toata treaba e relativa iar Button a ramas la Brawn ca n-a avut unde sa plece,stai linistit,ca-n afara de Force India nu l-a vrut nimeni;)

  18. Amn_Googly87 says:

    de fapt, sunt mai mare fan Schumacher decat ai putea tu intelege vreodata, iar vorbesti in necunostinta de cauza…

    cica afinitate pentru pilotii britanici, asta-i buna

    Cand ai masinile pe care le-a condus Jenson, nu stiu cine facea mai mult. In 2005, cand n-a mai avut masina, Schumacher n-a castigat decat in SUA. cursa penibila cu doar 4 echipe … nici Schumacher nu era pilot?

    Sau tu nu poti sa intelegi un concept cat se poate de simplu – in F1 trebuie sa ai masina, degeaba esti pilot!

  19. Amn_Googly87 says:

    a si inca un lucru, pe Hamilton l-am incadrat intotdeauna in categoria piloti supra-evaluati, categoria in care intra si Villeneuve, Hakkinen, Raikkonen si chiar Alonso, desi spaniolul probabil e cel mai pilot dintre cei enumerati …

    Hamilton a pierdut doua(DA DOUA) titluri pe mana lui, desi a avut cea mai buna masina, a cedat presiunii de fiecare data.

    In afara de Schumacher si Button mai stii piloti care sa domine in asemenea hal un campionat? Ascult …. pauza, nexam, nimeni.

    Daca Brown e de departe cea mai buna masina, de ce nu e Barichello in mod constant pe locul 2?

    Da, BrownGP e o super masina, dar diferenta dintre ei si RedBull e mult mai mica decat pare pentru ochiul neantrenat. La RedBull se vede lipsa de experienta a echipei si a lui Vettel – un pilot foarte bun de altfel – dar diferenta intre cele doua masini, repet, nu e asa de mare cum pare.

    Si o ultima mentiune … am spus ca Button a fost loial echipei, referindu-ma la faptul ca a ramas cu ei din 2003 si pana acum, desi a avut ocazia sa plece. In acelasi timp, sa spui ca nu a avut alte oferte de volan in acest sezon este iarasi o greseala – cand 90% din locurile valabile erau deja ocupate, cine vroiai sa fie interesat de el?

    Oricum – a avut ocazia sa demonstreze ce poate. De acum are asigurat un loc intr-o echipa puternica de F1 pana la finalul carierei, si multi contestatari o sa-si inghita cuvintele, pentru ca abia a inceput era Button.

  20. shadow says:

    Amn_Googly87 nu stiu de ce l`ai incadrat pe Kimi la categoria supraevaluati. Omul asta era un pilot excelent la MCL. A facut curse extraordinare cu o masina rapida dar cu un motor ce exploda 1 data la 2 curse. A ajuns la Ferrari intr`o perioada zbuciumata, cu o masina nu tocmai grozava (doar a plecat Ross Brawn de la ei). Ceva s`a intamplat cu el aici. Naiba stie … poate a dat de militarie sau stiu eu. Cred ca mult mai bine i s`ar potrivi Red Bull pentru ca la ei totul e mai lejer (asa cum era la MCL in perioada cand Kimi era pilot acolo)
    La fel si Alonso … desi nu`mi place omul asta trebuie sa recunosc ca e un pilot foarte bun. Nu cred absolut deloc ca e un pilot supraevaluat.
    Cat despre Button da … e un pilot foarte bun. Are trase foarte curate … nu se lupta cu volanul ca ceilalti piloti. Dar are si o mica problema … nu e foarte rapid. Castiga tocmai datorita traselor si a faptului ca face extrem de putine greseli. Ma bucur pentru el ca merita aceste victorii. Spunea cineva ca seamana cu era Schumacher … nu prea cred … mi se pare mult mai interesant acum decat atunci … de`abia astept sa vad daca au reusit sa se apropie ca si nivel ceilalti de Brawn sau nu. Pe cand la Schumi eram sigur ca are sa castige el … era un pilot exceptional cu o masina exceptionala.
    Pana una alta clasare dezamagitoare pentru Kimi si in mare parte datorita lui Massa care aproape l`a lovit la start si din cauza asta a ajuns pe 9, loc pe care a si terminat.
    Barichello nimic de discutat despre el. Un bun pilot secund si atat. Doamne fereste sa greseasca la start ca altfel in mod sigur loveste gardul de protectie sau loveste pe altul.
    Red Bull`ul merge si el extrem de bine. Chiar uimitor as zice. Da peste nas constructorilor gen Ferrari MCL Renault. Au reusit un sasiu extraordinar care se intelege perfect cu motorul Renault. La fel cum Brawn se intelege cu motorul Mercedes. Bravo lor!!!

  21. cucurucu says:

    am revenit si io pe blog.
    draga amn_googly87!sa-ti fie cu iertare .m-am cam facut de mandru cacat cu declaratia mea cu dominare barrichello ,button.nu m-am documentat inainte de a scrie.dealtfel de acea am si avut parantezelee.
    ca sa fii bun, iti trebuie si masina buna.dupa parerea mea 70% ai masina,20% pilotu,10%noroc.dealtfel si sir williams declara ,ca la el, ai regula.dupa ce cistiga un campionat,campionu pleaca de la echipa.
    in legatura cu barrichello,vad ca mai toti il criticati.totusi el detine ceva recorduri de f-1.si daca ar fii chiar asa de rau, de ce echipelee jordan,steuwart,ferrari,bar,brawn iau dat incredere,si nu lau pus pilot de teste.

  22. Amn_Googly87 says:

    Barichello e un pilot bun, si un pilot rapid. Problema lui insa a fost intotdeauna inconstanta si stilul de pilotaj vulcanic si deloc cerebral.

    Este cel mai experimentat pilot din F1 si totusi in Turcia, a facut aceleasi greseli pe care le face de cand a debutat. De fapt, nici debutantii din ziua de azi nu mai fac astfel de greseli – nu are nici o scuza.

    Si-a bagat singur bete in roate in toata cariera sa.

    @shadow, Raikkonen e un pilot foarte bun, dar isi arata limitele, mai ales in ultimele sezoane. In anul in care a iesit campion a avut si mult noroc, Hamilton a pierdut ca prostul pe niste greseli copilaresti si cedare in fata presiunii tipica unui pilot slab.

    Pe Raikkonen il pun in categoria piloti supraevaluati datorita faptului ca tot timpul a parut ca poate mai mult decat arata. Tot timpul imi da impresia ca se multumeste cu putin, ori asta nu e atitudine de pilot mare.

    Button a condus la maxim si cand avea masina de locu 15, Raikkonen cand are masina de locul 4 deja se plafoneaza, nu-si mai da tot interesul.

    In legatura cu Button – nu zic ca e la fel de bun ca Schumacher, nici la fel de rapid. Dar nu e foarte departe, a fost in mod constant mai bun si mai rapid decat toti coechipierii pe care i-a avut, mai putin in primele 2 sezoane cand a calcat pe bec(mai ales in 2001 cand si-a petrecut tot anul in cluburi si asta i-a afectat sezonul, dar avea 21 de ani, era tanar si fraier).

    Ideea e urmatoarea – pe Button deja se bat cateva echipe. Sa nu va mirati daca la anul e la Ferrari sau McLaren. Daca ramane la BrownGP, o sa fie in continuare bine, pentru ca sponsori o sa gaseasca, bani o sa fie, iar Brown nu o sa plece. O sa construiasca o masina foarte buna si pentru anul viitor, bazata pe cea de anul acesta.

    Brown a construit Benettonul lui Schumacher cu care a luat 2 titluri, si Ferrari-ul care a luat 6 titluri la constructori si 5 titluri la piloti cu Schumacher.

    Sa nu va mirati daca Brown si Button incep o noua era …

  23. Marius says:

    Rar un pilot care sa conduca asa ‘curat’ ca Button. Daca ai putea vedea pe un split screen in acelasi timp stilul de condus al lui si al lui Barichello e diferenta imensa, si totusi aceasi masina, cam aceleasi setari. E adevarat ca experienta lui Barichello isi spune cuvantul cand vine vorba de setarile masini, dar stilul sau vulcanic de a conduce nu il ajuta deloc in cursa. Mi-a parut rau la ultima cursa, cand i-au luat interviu cei de la BBC era cu lacrimi in ochi, dar nu poti face mereu aceleasi greseli si sa speri la titlu. Chiar Coulthard spunea ca de cand il stie pe Barichello in F1 nu a avut niciodata un start bun :) . Vettel mi se pare un pilot foarte bun, dar inca neexperimentat si nu indeajuns de curajos. Sper ca Button sa aiba o provocare reala in urmatoarele curse, sa il vad facand depasiri, sa forteze cu adevarat masina. A avut curse prea usoare pana acum. Cand va fi pus in dificultate cu adevarat si va reusi sa castige atunci se poate spune cu adevarat ca e un pilot mare.

  24. cucurucu says:

    daca te referi la start .atiat in turcia cit si in australia a avut probleme cu ambreaju.
    declaratia lui la conferinta de presa.(pe site-ul speedtv.com)
    “i hud clutch trouble at the start,tha same as australia.it was the wrong calculation for the clutch once again on my side.then the engin limiter was coming on the straights,and i couldint

  25. cucurucu says:

    overtake.i,m not criticising the team,but i think we have to be more careful with my staff.the bad luck seems to be happening to much on my side.(speedtv.com articolu “barrichello knocks buttons smooth rides”

  26. Sn0wm4n says:

    Interesante comentarii. Rubens deocamdata nu demonstreaza ca merita statutul de prim pilot. Pe de alta parte, e normal ca BRAWN GP sa-si focalizeze atentia asupra lui Button. E cu mult peste Barrichello la capitolul constanta. Rubens are sclipiri (Silverstone 2008, dar tot cu ajutorul lui Ross), dar nu poate duce un campionat pana la capat. Sa nu uitam ca nu are nici un pole position cu aceasi masina. Si atunci, de unde pana unde cu vaicarelile astea. Rubens e bun la ce face, adica secund. A avut 6 sezoane cand a fost prim pilot, 93-94 la Jordan, in 95 Irvine l-a cam batut, in 96 Brundle era la ultimul sezon iar era Stewart a fost prim pilot incontestabil, reusind si curse magnifice. E un pilot de moral iar moralul i-a fost decimat cand a ajuns la Ferrari. Dar sa fim seriosi, care echipa l-ar fi sustinut in egala masura in fata lui Schumacher? La Brawn a avut la dispozitie 7 curse sa-si demonstreze valoarea…Un singur lucru apreciez la el, stie sa puna la punct masina in antrenamente, nu de putine ori Button a “apelat” la setarile lui Rubens in acest sezon.
    Despre Hamilton nu are rost sa povestim, pentru respectabilul domn de mai sus, sa nu uitam ca s-a luat la tranta cu Alonso chiar in sezonul de debut. McLaren e praf, dar e la moda la McLaren (MP4/18, MP4/21).

  27. Amn_Googly87 says:

    @cucurucu … ce vrei sa zica Barichello la conferinta? Am gresit?

    Din punctul lui de vedere nu a gresit niciodata. In aceeasi conferinta spune ca si acrosajele din cursa sunt din cauza masinii ceea ce e penibil si aberant.

    Omul asa a fost toata viata, a dat vina tot timpul pe altii, el niciodata nu a fost vinovat.

    Urmaresc F1 din 1997, si de atunci si pana acum cred ca am pierdut doar 2 curse – crede-ma ca stiu cine e Barichello si ce poate el in spatele volanului.

  28. alexutz87 says:

    Nu neaga nimeni ca Brawn GP intrata anul acesta in Formula 1 nu au masini foarte bune, pot spune aproape perfecte si nu neg ca au 2 piloti foarte buni: Button si Barichello, dar vreau sa va aduceti aminte de Button pana anul acesta de cate ori auzeati de el intr-o cursa sau in tot sezonul, bine lasand la o parte comentariile lui Dan Alexandrescu care ii stie el pe toti ca a fost la bere cu toti, la o partida de remmy cu Schumacher. Nu neg faptul ca nu conduce bine Button gratie si unei masini competitive si a unui staff tehnic foarte bine pregatit, ” ROSS BRAWN ” un mare inginer. Stiati ca atunci cand Button a intrat in Formula 1 inainte de fiecare cursa se antrena pe PC jucand Formula 1 pentru a invata circuitul. Eu unul personal il admir foarte mult, si imi doresc sa castige acest sezon sunt fanul lui dar as vrea sa vad mai mult de la el sa ma asigur ca nu este doar un foc de paie, ex ( KIMI RAIKKONEN fara o masina bine pregatita si e o mare enigma la FERRARI anul acesta nu ne arata nimic nu este la fel de spectaculos).

    Sincer as vrea sa vad o lupta in 3: Button, Alonso si Vettel ( un alt pusti talentat ).

  29. alexutz87 says:

    Pot sa afirm si eu ceva despre Barichello? E totusi o fac, fara suparare pentru fanii lui dar parerea mea despre el: un pilot de mijlocul clasamentului, dar la o echipa buna, cu o masina bun un bun secondant.
    Cel mai bun exemplu: la FERARRI cand ii pazea spatele lui Schumacher bine atunci cand era nevoie binenteles :) ).

  30. shadow says:

    Ar trebui deschis un nou articol despre faptul ca FOTA a anuntat oficial ca vor face un campionat paralel din 2010 si se vor retrage din F1. Singurele care raman in F1 sunt Williams si Force India plus cele 3 echipe noi care au primit invitatia de a participa de sezonul viitor.
    Can`t wait to see :D

  31. Schumi says:

    @shadow,stai linistit ca nu vor renunta.Eu asa cred.

  32. shadow says:

    FIA a anutat deja ca da in judecata FOTA deci treburile sunt extrem de serioase. Astazi la 12 noaptea expira timpul in care echipele se pot inscrie pt sezonul 2010 deci frate lucrurile s`au pus in miscare.
    Lola si N Technology au anutat si ele ca nu mai intra in F1 iar Force India a anutat ca analizeaza si ea prezenta pentru sezonul viitor in F1

Leave a Reply